Kundesenter


PROBLEMER MED Å GJENNOMFØRE HANDLEN?


Har du problemer med å gjennomføre handlen kan du forsøke dette.

 

Husk å fullføre handelen

Klikk på "TIL KASSEN" øverst til høyre. Scroll ned til bunnen av skjermbildet. Trykk på "SEND BESTILLING".

 

Deretter mottar du en ordrebekreftelse på e-post.

 

Oppdater nettleseren
Du kan også forsøke å oppdatere nettleseren din. (Safari, Chrome, Internet Explorer, Firefox osv,) Gå inn på google og skriv “ oppdater nettleser ”. Finn nettleseren du ønsker å bruke og last ned siste versjon. Gå deretter inn på www.scantrade.no og logg deg på.
 

Slik oppdaterer du nettleseren


Eksempel
Slik oppdaterer du Google Chrome:
Åpne Chrome på datamaskinen.
Klikk på Mer øverst til høyre.
Klikk på Oppdater Google Chrome. Hvis du ikke ser denne knappen, har du allerede den nyeste versjonen.
Klikk på Start på nytt.

 

Andre problemer?

Greier du fortsatt ikke å gjennomføre handelen? Da er vi svært takknemmelige om du vil sende oss en e-post på: ehandel@scantrade.noeller telefon: 381 52 500.

 

Dine tilbakemeldinger er svært viktige for oss. Dersom det er noe vi kan gjøre for at du skal få en bedre opplevelse så gjør vi selvsagt det.

Fint om du beskriver problemet. Ta gjerne "Print screen" eller send lenken/webadressen i øverste felt (url'en) slik at vi ser hvor problemet har oppstått.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.