Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Min side


 

SALGSBETINGELSER

Scan Trade AS er en grossist og selger kun til sportsutstyrsforhandlere og idrettsklubber. For å handle hos oss må man ha et avtaleregulert kundeforhold. Alle kjøp mellom Scan Trade AS og avtaleinngåtte B2B-kunder har særskilte avtaler og reguleres gjennom disse. Privatkunder kan ikke handle direkte hos oss. Vil du bli forhandler av Scan Trade AS sine produkter kan du fylle ut en forhandlersøknad så tar vi kontakt, Skjemaet finner du under "Logg inn".

 

COOKIES

Scantrade.no benytter informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. Informasjonskapslene blir hovedsakelig benyttet for trafikkmåling.

 

PÅLOGGING

  • Nye brukere fra eksisterende kunder av Scan Trade AS får opprettet brukernavn/passord ved å sende en e-post til kundeservice@scantrade.no.

  • Er du ikke opprettet som kunde hos Scan Trade AS må du fylle ut forhandlersøknaden som du finner under "Logg inn".

 

REKLAMASJON OG BYTTE

Retur er kun mulig for varer kjøpt direkte fra oss. Varer som er kjøpt fra andre forhandlere er ikke kvalifisert for retur. Disse må returneres hos forhandler varen er kjøpt. Med mindre det er feil ved produktet, må du selv dekke fraktkostnad ved retur/bytte. Returporto betales av oss ved reklamasjon, men du må kontakte oss før varene sendes inn.

 

Kjøp av produkter med egne trykk (logo/initialer/nummer/sponsor) er å anses som B2B-handel og omfattes av unntak i jfr. Angrettloven §22 - Unntak fra angreretten. Angreretten gjelder ikke avtaler om: e) levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg.

 

Mistenker du at det er mangel ved et produkt du har mottatt ønsker vi at du logger inn på «Min Side» og søker opp din ordre via «Retur». Ytterligere instruksjoner vil komme pr. e-post om hvordan du skal gå videre med din returforespørsel innen du sender varen(e) til oss. Du kan også sende oss e-post på kundeservice@scantrade.no og beskrive hva som er galt med produktet, når produktet er kjøpt, kundenummer/ordrenummer og sende oss gjerne bilde på feilen, så vil vi sende deg ytterligere instruksjoner per e-post.

 

Trenger du hjelp? kontakt oss på kundeservice@scantrade.no så vil vi hjelpe deg. Retur og reklamasjons forespørsler må registreres på  "Min Side" 

 

Adresse for retur/reklamasjon:

Scan Trade AS
Vigeland Brugs veg 6
4708 VENNESLA

 

 

KUNDESENTER

Bruk Min side/Ordrehistorikk for spørsmål om ordrestatus, faktura, pakkesporing, kreditnota, restordre og statistikk.

 

Andre henvendelser:

e-post: kundeservice@scantrade.no

tlf: 38 15 25 50

 

Scan Trade AS

Org.nr.: 983 891 632